Design – Identitate vizuală pentru etapele de anduranță (2016)

Ideea colaborării dintre West Competition Racing și organizatorul Willi Motorsport a venit la finele stagiunii 2015, când pe fondul succesului primei ediții a CN de Turisme s-a născut ideea unei cupe de anduranță care să testeze apele în vederea unui posibil campionat.

Alexandru Șiclovan nu doar că a fost un aprig apărător al conceptului, ci a și acceptat să-și formeze o părere în cunoștiință de cauză. El a participat la cursa de două ore în parteneriat cu Eduard Anton, cel care tocmai cucerise titlul inaugural de turisme la clasa Lupo la vârsta de doar 15 ani. Pentru a onora acest eveniment, graficianul WCR Liviu Aileni a realizat un prim design:

12184012_1061964233814288_4941693093383336743_o

Campionatul de Anduranță s-a materializat de-a lungul iernii, iar anul 2016 a adus un program de trei etape, cu o durată crescută progresiv de la 2 ore la 3, apoi chiar 4. WCR a fost în continuare alături de organizatori în varii calități: ca participanți, redactori de cronici, fotografi autorizați și consultanți în materie de regulamente sportive. Desigur, latura vizuală ne-a revenit încă o dată, iar Liviu a creat formate folosite în print, în mediul online (inclusiv ca și facebook covers) și pe displayuri stradale aflate în cele mai circulate locuri din București.

facebook_cover

anduranta-e2-cover