Times new Japan

După ce etapa de la Suzuka a avut un aer sumbru, de la previziunile meteorologice până la nefericitul accident al lui Jules Bianchi, este momentul să ne descrețim frunțile printre rapoarte medicale și studii de caz. Dacă tot e cu ghinion, să fie 13 gloanțe.

Piloții actuali au pus bani să-l pensioneze pe Martin Brundle, după ce s-a dovedit ca e piaza rea și povestește faze din trecut care se repetă în 2014 (acvaplanarea sa de la Suzuka în 94, când a evitat impactul cu tractorul, dar i-a fracturat picioarele unui comisar).

Adrian Sutil și-ar putea cumpăra un loc la orice echipă in 2015 dacă acceptă oferta unui tabloid să povestească ce-a văzut la Suzuka.

Pe un forum francez se discuta despre accidentele suferite în ultima vreme de piloți cu nume italian: Rossi, Bianchi, de Cesaris. Schumacher a decis să uite italiana, iar Jean Todt confirmă progresele imediate în recuperarea germanului.

Confruntat cu presa de specialitate, Chilton a ținut să sublinieze că a pus capăt dominației coechipierului său, care-l bătuse măr în ultimele două curse.

Cei de la Sauber și Caterham fac o petiție pentru ca punctele lui Bianchi să se șteargă dacă nu-și mai amintește de ele când se va trezi.

FIA a decis să ceară planurile tractorului după ce nu s-a deformat deloc în urma impactului, să-l ia de model pentru noile norme de securitate din 2015.

Ce juca pe telefon Bianchi înainte de cursă?

intro-crane-parking-mania

Luca di Montezemolo a anunțat că al treilea Ferrari era pentru Bianchi. Acum i-l vor da lui Gilles Villeneuve, e la fel de probabil, însă mai popular. Vor urma celelalte 19 monoposturi pentru o grilă 100% Ferrari, într-o nouă competiție sub egida FIA, Ferrari Internal Affairs (1999, remember?)

Alonso a declarat că din solidaritate cu Bianchi nu va mai concura nici el vreodată pentru Ferrari. Până acum nu-și găsise un pretext coerent.

Ferrari au vopsit nasul negru la 11 septembrie 2001. Marussia s-a pregătit de nenorociri încă de la alegerea schemei de culori, știau că mașina va fi un dezastru și trebuie niște negru.

Asemănările dintre Alonso și Prost pe ploaie continuă. Fernando a ales să se oprească imediat la Suzuka, din cauza conditiilor meteo.

Kimi Raikkonen este trist. Trăgea speranțe că-l înlocuiesc cu Bianchi și poate iar să stea un an degeaba dar să-i meargă salariul de la Ferrari în continuare.

Lauda, ultimul pilot Ferrari care s-a oprit pe ploaie in Japonia a căpătat statut de legendă, a adunat trei titluri și a ajuns la Mercedes. Adică exact ce vrea și Alonso.